Kraj

Małgorzata Kuncewicz, marketing manager LU Polska, odeszła z firmy, zastąpiła ją Katarzyna Krauze

Małgorzata Kuncewicz, marketing manager LU Polska, rozstała się z firmą. Jej dalsze plany zawodowe nie są znane. Zarządzanie marketingiem firmy...

Małgorzata Kuncewicz, marketing manager LU Polska, rozstała się z firmą. Jej dalsze plany zawodowe nie są znane. Zarządzanie marketingiem firmy zostało powierzone Katarzynie Krauze, od roku związanej z marketingiem Danone Polska.

Według Małgorzaty Potockiej, PR managera LU Polska, mimo iż Krauze będzie odpowiedzialna za marketing LU, nie będzie marketing managerem, bo to stanowisko zostało zlikwidowane.

Być może nieobsadzanie stanowiska managera marketingu w LU Polska jest wynikiem międzynarodowych rozstrzygnięć. Przypomnijmy, że pomiędzy koncernami Danone a Kraft Foods zawarta została umowa w sprawie odsprzedania przez Danone w skali globalnej całego biznesu ciasteczkowego – w Polsce zajmuje się tym segmentem firma Lu Polska (patrz DS “MMP” z 30 lipca). Umowa ta jednak nie będzie podpisana wcześniej niż pod koniec br. Decyzje w tej sprawie mają charakter globalny, obejmują 22 kraje, w tym Polskę (ale z wyłączeniem Indii i Ameryki Południowej). Porozumienie pomiędzy koncernami ma na razie bardzo wstępny charakter. (AMS)