Kraj

LG planuje nowe premiery, nowe kampanie i większy budżet reklamowy

LG Electronics Polska wprowadza do sprzedaży nowy telefon LG Shine, który okazał się tegorocznym hitem firmy na świecie (już ponad...

LG Electronics Polska wprowadza do sprzedaży nowy telefon LG Shine, który okazał się tegorocznym hitem firmy na świecie (już ponad 2 mln sprzedanych egzemplarzy). W związku z tą premierą producent zaplanował kampanię reklamową w prasie i kinach Cinema City. Kreację i adaptację materiałów reklamowych wykonała agencja reklamowa Arip, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

– Chcemy, aby o telefonach LG było głośno, i planujemy również kampanie wspólne z operatorami – mówi Dariusz Marnic, odpowiedzialny w LG Electronics Polska za marketing telefonów komórkowych, i podkreśla jednocześnie, że wśród tegorocznych dziesięciu premier LG w Polsce były takie modele jak LG Prada czy LG Chocolate, na który niedawno obniżono cenę.

Do końca roku LG zamierza jeszcze wprowadzić na rynek 5-6 nowych modeli, a w przyszłym roku premier ma być jeszcze więcej.

– To będzie wymagało zwiększenia naszej aktywności reklamowej, zarówno na polu komunikacji ATL, jak i BTL – przyznaje Dariusz Marnic. – Chcemy wprowadzić większą niż w tym roku liczbę modeli ze średniej oraz wyższej półki i zamierzamy intensywnie wspierać je marketingowo. (MB)