LG Electronics Polska wprowadza do sprzedaży nowy telefon LG Shine, który okazał się tegorocznym hitem firmy na świecie (już ponad 2 mln sprzedanych egzemplarzy). W związku z tą premierą producent zaplanował kampanię reklamową w prasie i kinach Cinema City. Kreację i adaptację materiałów reklamowych wykonała agencja reklamowa Arip, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.
– Chcemy, aby o telefonach LG było głośno, i planujemy również kampanie wspólne z operatorami – mówi Dariusz Marnic, odpowiedzialny w LG Electronics Polska za marketing telefonów komórkowych, i podkreśla jednocześnie, że wśród tegorocznych dziesięciu premier LG w Polsce były takie modele jak LG Prada czy LG Chocolate, na który niedawno obniżono cenę.
Do końca roku LG zamierza jeszcze wprowadzić na rynek 5-6 nowych modeli, a w przyszłym roku premier ma być jeszcze więcej.
– To będzie wymagało zwiększenia naszej aktywności reklamowej, zarówno na polu komunikacji ATL, jak i BTL – przyznaje Dariusz Marnic. – Chcemy wprowadzić większą niż w tym roku liczbę modeli ze średniej oraz wyższej półki i zamierzamy intensywnie wspierać je marketingowo. (MB)