Kraj

Zbigniew Furmańczak pokieruje marketingiem firmy PayUp, wchodzącej na rynek płatności

Na polski rynek płatności masowych, takich jak doładowania telefonów czy rachunki domowe, wchodzi nowa firma PayUp. Większościowym udziałowcem PayUp Poland...

Na polski rynek płatności masowych, takich jak doładowania telefonów czy rachunki domowe, wchodzi nowa firma PayUp.

Większościowym udziałowcem PayUp Poland SA jest holenderski PayUp Holding (firma z portugalskim rodowodem), a mniejszościowym notowany na warszawskiej GPW Eurocash (właściciel sieci hurtowni i sklepów Abc).

Dyrektorem marketingu i sprzedaży w PayUp Poland został Zbigniew Furmańczak, który ostatnie 3,5 roku pracował jako head of trade marketing w Nivea Polska. Wcześniej przez sześć lat pracował w Pepsi-Cola General Bottlers (jako key account, a następnie szef działu key accountów).

Ukończył studia na Politechnice w Poznaniu oraz studia MBA w Wielkopolskiej Szkole Biznesu (Nottingham Business School).

PayUp chce rozwijać sieć płatności m.in. rachunków domowych takich jak za telefon, energię, gaz, wodę, kablówkę itp. Podobną sieć pod marką Via – Moje Rachunki prowadzi m.in. Billbird SA, a np. Citibank – sieć Unikasa, bank BPH – TransKasa, a sieć marketów Żabka we współpracy z Raiffeisen Bank Polska – “Drobne rachunki w Żabce”. (MB)