Kraj

Katarzyna Figura i Janusz Gajos w nowej kampanii Eurobanku

W sobotę rusza druga odsłona kampanii wizerunkowej Eurobanku z udziałem gwiazd. Tym razem w reklamach banku występują Katarzyna Figura i...

W sobotę rusza druga odsłona kampanii wizerunkowej Eurobanku z udziałem gwiazd. Tym razem w reklamach banku występują Katarzyna Figura i Janusz Gajos. Kampania łączy cele wizerunkowe z komunikacją produktu – kart kredytowych.

– Drugą w tym roku kampanię karty kredytowej, podobnie jak pierwszą, robimy przede wszystkim z powodów wizerunkowych. Eurobank przez ostatnie cztery lata kojarzony był z kredytami gotówkowymi. Obecnie wprowadzamy do oferty sporo nowych produktów i chcemy pokazać, że wchodzimy w nowy etap, cały czas się rozwijamy i mamy nowe pomysły – mówi Maciej Szczechura, wiceprezes Eurobanku. – Pierwsza kampania z Krystyną Jandą, Danutą Stenką i Tomaszem Kotem przyniosła efekty lepsze, niż się spodziewaliśmy. Wpłynęła bardzo dobrze na znajomość marki, ale też liczbę klientów trafiających do banku. Dlatego zdecydowaliśmy się ją kontynuować w tej samej formule – dodaje.

W doborze mediów szczególny nacisk położono na bardzo szeroką obecność w TV (spoty telewizyjne w prime time w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TV Puls i wybranych kanałach tematycznych: TVN24, TVN Siedem, Polsacie Sport) oraz reklamę w internecie (m.in. linki sponsorowane w wyszukiwarce Google oraz obecność w Onet.pl). Za kreację kampanii telewizyjnej odpowiedzialna jest agencja DDB Warszawa, zaś kampanii internetowej – wrocławska agencja MindChilli. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. (MB)