Kraj

Polkomtel rusza z projektem dla Sami Swoi i nową odsłoną wizerunkową

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, rozpoczyna nową odsłonę jej kampanii wizerunkowej i nową kampanię promującą wizerunek swojej marki Sami Swoi....

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, rozpoczyna nową odsłonę jej kampanii wizerunkowej i nową kampanię promującą wizerunek swojej marki Sami Swoi. Jak mówi Jowita Michalska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtelu, obecny, trzeci już etap komunikacji wizerunkowej operatora ponownie mocno akcentuje emocje. – Pierwszy etap był celowo najsilniejszy, chcieliśmy, aby był zauważony – mówi Michalska. – Drugi poświęcony był siatkarzom (Polkomtel jest sponsorem reprezentacji Polski), a obecny znów bardziej koncentruje się na emocjach, na tym, że nie należy tylko brać, że trzeba się również umieć dzielić z innymi ludźmi – mówi Michalska. Kreację kampanii wizerunkowej przygotowała agencja reklamowa JWT. Jednocześnie operator rozpoczął nową kampanię wizerunkową marki Sami Swoi, w której komunikację kieruje do grupy nieco starszych odbiorców, którzy często nie mieli jeszcze telefonu komórkowego, a teraz np. dzięki dzieciom zaczynają go używać. Kampanię Sami Swoi przygotowała agencja Wunderman (Y&R). Polkomtel przedłuża także dotychczasową komunikację marki Simplus (“Simplus Brothers”) – pod hasłem, że lato się skończyło, a “Hity lata” w Simplusie (5 gr/min) pozostały. W związku ze zbliżającymi się mistrzostwami Europy w siatkówce Polkomtel planuje również komunikację związaną z faktem sponsorowania żeńskiej i męskiej reprezentacji naszego kraju. Planowaniem i zakupem mediów tych kampanii zajmuje się dom mediowy Universal McCann, który obecnie broni w przetargu obsługi tego biznesu.

Do drugiego etapu przetargu Polkomtela poza nim zakwalifikowały się trzy domy mediowe: Starcom, MPG i Mediaedge:cia. Jak zapowiadał wcześniej Piotr Gaweł, członek zarządu Polkomtela odpowiedzialny za marketing, w II połowie roku operator raczej utrzyma dotychczasowy poziom wydatków mediowych – według monitoringu Expert Monitora w telewizji, prasie i radiu w I połowie roku Polkomtel wydał 183,7 mln zł brutto (bez uwzględnienia rabatów), najwięcej wśród operatorów komórkowych. (MB)