Zagranica

CNN kończy współpracę z Agencją Reutera po 27 latach

Telewizja CNN kończy trwającą 27 lat współpracę z agencją informacyjną Reuter. Przedstawiciele CNN twierdzą, że poziom i atrakcyjność informacji tekstowych,...

Telewizja CNN kończy trwającą 27 lat współpracę z agencją informacyjną Reuter. Przedstawiciele CNN twierdzą, że poziom i atrakcyjność informacji tekstowych, telewizyjnych i serwisu zdjęciowego dostarczanego przez Reutera są dla nich niewystarczające. CNN nadal będzie korzystać natomiast z zasobów agencji Associated Press i Associated Press Television.

CNN ma tworzyć nowe, własne źródła informacji. Szczegóły tego projektu nie są znane. O finansach, których wymagać będzie inwestycja, też nie mówi się konkretnie. Ogólnie jest mowa o wielu milionach dolarów. Współpraca z Agencją Reutera według nieoficjalnych źródeł rocznie miała kosztować CNN 10 mln dol. Chris Ahearn, prezes Reuters Media, nie wykluczył, że powrót do współpracy z CNN jest możliwy. (“BrandRepublic”)