Kraj

Linea Recta realizuje projekt "Krocie za Łakocie" marki Winiary

Agencja promocyjna Linea Recta Polska przygotowała promocję wspierającą sprzedaż Deserów Winiary. Promocja pod nazwą "Krocie za Łakocie" potrwa do końca...

Agencja promocyjna Linea Recta Polska przygotowała promocję wspierającą sprzedaż Deserów Winiary. Promocja pod nazwą “Krocie za Łakocie” potrwa do końca listopada br. Celem akcji jest wzrost sprzedaży Deserów Winiary (budynie, galaretki, kisiele). Przygotowano wsparcie promocji w miejscach sprzedaży w postaci materiałów POS: plakaty, stopery, toppery do standów sprzedażowych, listwy półkowe.

Do wzięcia udziału w promocji upoważnia wycięcie trzech kodów kreskowych z opakowań Deserów i przesłanie ich do organizatora. Pierwsze 3 tys. osób, które się zgłoszą, wygrywa plecak z radiem. Dodatkowo ze zgłoszeń nadesłanych w każdym miesiącu trwania promocji wylosowane zostaną nagroda pieniężna w wysokości 10 tys. zł i 10 laptopów. (KP)