Kraj

Interia.pl inwestuje 0,5 mln zł w sponsoring młodzieżówki Cracovii

Interia.pl zainwestuje w młodzieżową drużynę piłkarską Cracovii, aktualnego lidera rozgrywek Młodej Ekstraklasy. Jest tym samym pierwszą spółką internetową w Polsce,...

Interia.pl zainwestuje w młodzieżową drużynę piłkarską Cracovii, aktualnego lidera rozgrywek Młodej Ekstraklasy. Jest tym samym pierwszą spółką internetową w Polsce, która zdecydowała się na sponsoring drużyny piłkarskiej. Logotyp Interia.pl pojawi się również na koszulkach pierwszej drużyny grającej w Orange Ekstraklasie.

– Jako portal młodych Polaków chcemy wspierać sport młodzieżowy i promować talenty, które będą reprezentować nas w Euro 2012. Na tej inwestycji oczekujemy zwrotu w postaci dźwigni marketingowej – mówi Grzegorz Błażewicz, prezes zarządu Interia.pl.

Umowa z MKS Cracovia SSA obowiązywać będzie do końca roku 2007. Interia.pl zainwestuje 0,5 mln zł. Kwota w całości przeznaczona zostanie na rozwój młodzieżowej kadry piłkarskiej Cracovii. W tym momencie w grupach

młodzieżowych klubu trenuje ponad 300 piłkarzy.

Młoda Ekstraklasa to nazwa młodzieżowych rozgrywek z udziałem zawodników urodzonych po 1 stycznia 1986 roku. Ich zadaniem jest podniesienie poziomu polskiej piłki nożnej oraz wyławianie młodych talentów i wspieranie ich rozwoju, zanim przystąpią do zawodowstwa. (MG)