Kraj

Bank Dom rozpoczął kampanię kredytów hipotecznych

Bank Dom, oddział Getin Banku, rozpoczął nową kampanię, która promuje ofertę kredytów hipotecznych. Ci, którzy zapamiętali wiosenną odsłonę kampanii, kojarzą...

Bank Dom, oddział Getin Banku, rozpoczął nową kampanię, która promuje ofertę kredytów hipotecznych. Ci, którzy zapamiętali wiosenną odsłonę kampanii, kojarzą zapewne czerwoną pieczątkę z napisem “Zmień adres”. Tym razem jednak zamiast kontrowersyjnych postaci sąsiada zbira, tępego dzielnicowego i zrelaksowanego gospodarza domu za zmianą adresu przemawiają niezbyt fortunnie wybrane na miejsce zamieszkania ulice. Dzięki kredytowi hipotecznemu Banku Dom można przeprowadzić się z Głośnej na Cichą, z Ciasnej na Przestrzenną czy ze Wspólnej na Własną. – Tak skonstruowany przekaz odwołuje się do realnych potrzeb, dla realizacji których kredytobiorcy zaciągają kredyt hipoteczny, a więc chęci polepszenia warunków mieszkaniowych i komfortu życia. Staramy się konsekwentnie budować naszą komunikację w oparciu o prostotę przekazu przy jednoczesnym zachowaniu oszczędnej formy graficznej – mówi Paweł Olewiński, dyrektor marketingu Banku Dom. – Po raz kolejny stawiamy na outdoor, ponieważ jest to medium wciąż stosunkowo słabo wykorzystywane reklamowo przez naszą kategorię, a zapewniające względnie wysoką widoczność. Jesienią wszyscy okupują telewizję, w której przez to coraz trudniej się przebić, dysponując stosunkowo ograniczonym budżetem. Nowością mediową dla banku będzie natomiast reklama kinowa, która ma wesprzeć kampanię. – Przygotowaliśmy spot utrzymany w stylu naszych pierwszych wizerunkowych reklam telewizyjnych – dodaje Olewiński. Kampania ma charakter wizerunkowy, zaś jej celem jest ugruntowanie postrzegania marki banku jako sprzedającego wyłącznie kredyty hipoteczne. Głównym medium kampanii, zaplanowanej do połowy listopada, będzie outdoor (nośniki formatu 6×3), uzupełniony o ekspozycje reklam wielkoformatowych w wybranych lokalizacjach oraz nośniki typu bus-board. Kampania obejmie też prasę, w tym wybrane dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, prasę budowlaną oraz lokalną, a także internet (odsłony w wybranych portalach, e-mailing oraz kampanie w wyszukiwarkach Google, Netsprint i Onet). Przygotowano również spot filmowy, który od połowy września do połowy października emitowany będzie w salach kinowych Multikina. Z działań off screen zaplanowano ekspozycję roll-upów oraz plakatów w holach kin. Kreację kampanii przygotowała wrocławska agencja Wanilia, reżyserem spotu kinowego jest Piotr Trzaskalski, a media zakupił dom mediowy MediaVest. (MB)