Kraj

Handel-Net, portal i newsletter dla FMCG, rozpoczyna działalność spółki Mediartis

Mediartis, nowa spółka, uruchomiła właśnie specjalistyczny portal Handel-Net. Częścią serwisu jest e-news Handel-Net, płatny zestaw dziennych informacji z rynku FMCG...

Mediartis, nowa spółka, uruchomiła właśnie specjalistyczny portal Handel-Net. Częścią serwisu jest e-news Handel-Net, płatny zestaw dziennych informacji z rynku FMCG rozsyłanych pocztą elektroniczną. Portal i dziennik przeznaczone są dla producentów, dystrybutorów, hurtowników i detalistów rynku FMCG.

Właścicielem Mediartis i pomysłodawcą Handel-Net jest Guillaume Devoud, ostatnio konsultant międzynarodowy Hachette Filipacchi Media, wcześniej dyr. generalny Hachette w Polsce, który ma także doświadczenie w prowadzeniu tytułów branżowych FMCG. W 1993 r. założył “Życie Handlowe”. Wydawał też “Kosmetyki”. Redaktorem naczelnym Handel-Net został Jakub Stępień, przez kilka ostatnich lat związany z Axel Springer Polska (“Profit”, “Forbes”). Za promocję i reklamę portalu i e-news Handel-Net odpowiada Dariusz Trzciński, który był m.in. szefem biura reklamy pism telewizyjnych w Wydawnictwie Bauer.

Promocja Handel-Net obejmuje m.in. mailing, linki sponsorowane (Ad Works) i pozycjonowanie (SEO) w Google.pl, promocję na targach i imprezach branżowych, akcje promocyjne w sklepach prowadzone przez przedstawicieli handlowych (we wrześniu odbędą się na Mazowszu i w Małopolsce). W niedalekich planach jest współpraca Handel-Net z największymi portalami w Polsce.

Handel-Net jest początkiem działalności spółki Mediartis, która zamierza rozwijać aktywność w internecie, nie tylko związaną tematycznie z FMCG. Niewykluczone jest także wydawanie magazynów. (KP)