Kraj

Indesit wyda 6 mln zł na działania towarzyszące wprowadzeniu pralki Moon

Indesit Company Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową nowej pralki Indesit Moon. Kampania "Future Friendly" składa się z wizerunkowych działań ATL...

Indesit Company Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową nowej pralki Indesit Moon. Kampania “Future Friendly” składa się z wizerunkowych działań ATL (TV, prasa i billboardy, działania internetowe, w tym specjalny komiksowy serial interaktywny dostępny na wybranym portalu) i BTL oraz niestandardowych akcji marketingowych. Najważniejsze działania obejmą sprzedawców sprzętu AGD, dla których przygotowano specjalną platformę szkoleń z licznymi atrakcjami. W punktach sprzedaży pojawią się także promocje i materiały wspierające sprzedaż bezpośrednią.

Firma kieruje działania reklamowe do klientów w wieku 20-45 lat zorientowanych na nowości techniczne. Przekaz reklamowy zwraca uwagę na zastosowanie intuicyjnych rozwiązań oraz futurystycznego wyglądu produktu. Kampanię zrealizowała agencja Leo Burnett. Za niestandardowe działania w internecie odpowiada Digital One. Media kampanii koordynuje dom mediowy Carat Polska. Działania PR przygotowuje agencja Sigma International. Kampania towarzysząca wprowadzeniu pralki Moon ma kosztować 6 mln zł. (MKS)