Zagranica

KOMISJA EUROPEJSKA ELIMINUJE BARIERY ROZWOJU MARKETINGU

Komisja Europejska wznowiła atak o zniesienie barier istniejących w niektórych krajach członkowskich Unii i hamujących prawidłowe funkcjonowanie wspólnego rynku, w...

Komisja Europejska wznowiła atak o zniesienie barier istniejących w niektórych krajach członkowskich Unii i hamujących prawidłowe funkcjonowanie wspólnego rynku, w tym różnorodne formy marketingu.

Departament komisji zajmujący się unijnym rynkiem stara się przeforsować inicjatywę stworzenia ogólnych zasad dotyczących usług świadczonych w obrębie państw Unii, włączając e-commerce. Nowy projekt pozwalałby również firmom z sektora reklamowego i marketingu bezpośredniego na działalność zgodnie z prawem własnego kraju w innych krajach członkowskich Unii. Komisja stwierdziła, że jej celem jest wyeliminowanie do 2002 r. wszystkich przeszkód, które stałyby na drodze do swobodnego przenoszenia istniejących projektów wewnątrz rynku unijnego.