Zagranica

ING dokonało preselekcji agencji w przetargu na kampanię związaną z F1

Grupa finansowo-ubezpieczeniowa ING ogłosiła short-listę, na której znalazło się 6 brytyjskich agencji reklamowych: Iris, Inferno, Glue, R/GA, VCCP oraz LBI....

Grupa finansowo-ubezpieczeniowa ING ogłosiła short-listę, na której znalazło się 6 brytyjskich agencji reklamowych: Iris, Inferno, Glue, R/GA, VCCP oraz LBI. Wszystkie przystąpią do przetargu w pierwszym tygodniu października br.

Działania promocyjne (online, TV i print), które są przedmiotem przetargu, mają wzmocnić pozycję ING jako globalnej instytucji finansowej. Startująca w 2008 r. kampania stawia na kreatywność i będzie skoncentrowana przede wszystkim na dotarciu do członków społeczności internetowych. Gabor Dani, marketing manager programu ING F1, zależy na wywołaniu szumu wokół przedsięwzięcia. Działania mają potrwać od marca do końca sezonu wyścigowego F1 w październiku. (“BrandRepublic”)