M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kia planuje kampanię wizerunkową Sportage; w przyszłym roku dużo sportu

Serwis Dzienny | 17 września 2007, 06:45

Kia Motors Polska planuje na jesień kampanię wizerunkową swojego modelu Sportage (samochód typu SUV). Jest to związane z planowanym wkrótce...

Kia Motors Polska planuje na jesień kampanię wizerunkową swojego modelu Sportage (samochód typu SUV). Jest to związane z planowanym wkrótce rozpoczęciem jego produkcji w słowackiej Żilinie. Do tej pory samochód był produkowany w Korei. Kampania będzie zwracała uwagę na "europejskość" auta, szczegóły dotyczące strategii komunikacji i mediaplanu są obecnie opracowywane. Kia Motors Polska współpracuje z agencją Paralotna i domem mediowym Media Direction OMD.

Grzegorz Leśniczek, marketing manager Kia Motors Polska, zapowiada jeszcze jedną tegoroczną premierę firmy w Polsce - będzie to model Picanto po face liftingu (jest to najmniejsze auto w portfolio Kii). Zadebiutuje on pod koniec roku, jednak komunikacja marketingowa wspierająca model planowana jest już na początek roku przyszłego. Leśniczek zapowiada także, że w przyszłym roku ważną częścią komunikacji Kii będzie nurt "sportowy" ze względu na turniej piłkarski Euro 2008, gdzie Kia jest jednym z głównych sponsorów. Na szczeblu centralnym jest już planowana pierwsza kampania wizerunkowa związana z piłką nożną, która być może pojawi się jeszcze w tym roku. Na razie nie wiadomo, w jakim stopniu dotyczyć będzie Polski. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,