Kraj

Saatchi & Saatchi przygotowało projekt shoppermarketingowy dla Finlandia Vodka

Saatchi & Saatchi realizuje akcję shoppermarketingową dla Finlandia Vodka (Brown-Forman Polska). Projekt wykorzystuje platformę komunikacyjną Midnight Sun - święta związanego...

Saatchi & Saatchi realizuje akcję shoppermarketingową dla Finlandia Vodka (Brown-Forman Polska). Projekt wykorzystuje platformę komunikacyjną Midnight Sun – święta związanego z dniem polarnym. Komunikacja została przygotowana według indywidualnych potrzeb poszczególnych sieci handlowych. Akcja obecna jest m.in. w sieciach Real, Tesco, Auchan i Carrefour. Komunikacja instore bazuje na materiałach POS oraz animacjach.

Za dokonanie zakupu Finlandia Vodka 0,7 l klienci otrzymują np. gift pack z limitowanej edycji przygotowanej specjalnie na potrzeby akcji. Zawiera on materiały przybliżające historię święta Midnight Sun oraz miniaturkę smakowej odmiany wódki Finlandia. Komunikacja do konsumentów została uzupełniona działaniami adresowanymi do właścicieli mniejszych punktów detalicznych. Jako kanały dotarcia wykorzystano sieć Makro Cash & Carry oraz ogłoszenia w prasie handlowej. (TW)