Kraj

Ruszyła pierwsza na naszym rynku akcja wspierająca Belvedere Vodka

Ruszyła pierwsza na naszym rynku duża akcja wspierająca markę Belvedere Vodka z portfolio Diageo Polska. Cykl imprez w klubach nazywa...

Ruszyła pierwsza na naszym rynku duża akcja wspierająca markę Belvedere Vodka z portfolio Diageo Polska. Cykl imprez w klubach nazywa się Belvedere Diamond Nights. Łącznie odbędzie się ok. 40 imprez w 10 najlepszych klubach. Marketer wybrał te miejsca ze względu na swoją wąską grupę docelową. Głównym motywem Belvedere Diamond Nights jest możliwość wygrania diamentu wartego 50 tys. zł.

Belvedere jest liderem segmentu super premium, który stanowi obecnie ok. 3 proc. rynku wódki. Konkurentami marki są: Chopin, Wyborowa Exquisite i Grey Goose.

Akcję Belvedere Diamond Nights przygotowała agencja Great Open House, która wygrała projekt w drodze przetargu. (TW)