Kraj

Warszawa po raz kolejny promowana w BBC World

Dzisiaj rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej Warszawy w stacji BBC World. Działania pod hasłem "Otwórz oczy na Warszawę" realizuje fundacja...

Dzisiaj rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej Warszawy w stacji BBC World. Działania pod hasłem “Otwórz oczy na Warszawę” realizuje fundacja Warsaw Destination Alliance. 30-sekundowe spoty przedstawiać będą stolicę Polski jako atrakcyjne miejsce organizacji spotkań biznesowych. Działania adresowane są do menedżerów wyższego szczebla, zwłaszcza do osób zajmujących się organizacją konferencji i kongresów oraz ich uczestników. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na Warszawę jako atrakcyjne miejsce do organizacji spotkań biznesowych oraz pokazanie, że stolica Polski może być ciekawą alternatywą wobec innych europejskich miast.

Kampania potrwa 8 tygodni, do 11 listopada br. W tym czasie BBC World wyemituje w sumie 280 spotów.

W humorystycznym spocie znudzone rutyną konferencyjnych destynacji szare manekiny spadają z krzeseł na myśl o podróży do fascynującej i tętniącej życiem Warszawy. Wyprodukowany przez BBC World spot reklamowy stolicy wykorzystany był już w pierwszej odsłonie kampanii “Otwórz oczy na Warszawę”.

Partnerami przedsięwzięcia są Polskie Linie Lotnicze LOT oraz firma RedNet Property Group, organizator Środkowoeuropejskich Targów Nieruchomości i Inwestycji CEPIF.

Fundacja Warsaw Destination Alliance zajmuje się promocją Warszawy na świecie oraz wspieraniem rozwoju miasta. Dotychczas przeprowadziła 6 kampanii reklamowych stolicy w międzynarodowych mediach: BBC World, CNN czy “International Herald Tribune”. Stworzona została przez sieciowe hotele warszawskie, a także linie lotnicze, wypożyczalnie samochodów, restauracje, galerie, muzea oraz koncerny spożywcze. (MM)