Kraj

Volvo rozpoczyna launch nowej generacji kombi V70

Volvo Auto Polska rozpoczyna kampanię nowej generacji modelu V70 (kombi). Ma ona charakter produktowo-wizerunkowy, prowadzona jest pod hasłem: "Nowa przestrzeń...

Volvo Auto Polska rozpoczyna kampanię nowej generacji modelu V70 (kombi). Ma ona charakter produktowo-wizerunkowy, prowadzona jest pod hasłem: “Nowa przestrzeń wspólnych przeżyć”, a jej głównym celem jest zaprezentowanie nowego Volvo V70. Mediaplan kampanii, zaplanowanej do połowy listopada, zakłada wykorzystanie outdooru, prasy, telewizji, internetu i działań marketingu bezpośredniego. Kampania ma prezentować V70 klientom tradycyjnie wybierającym modele kombi ze względu na funkcjonalność oraz klientom preferującym sedany ze względu na prestiż czy elegancję. Lifestyle’owa kreacja kampanii ma akcentować wartości nowego modelu łączącego te cechy – a więc komfortowego, a jednocześnie luksusowego, nowoczesnego i eleganckiego.

– Koncern Volvo stworzył kategorię samochodów kombi ponad 50 lat temu i samochody kombi to do dziś nasza perła w koronie. Teraz chcemy, by nasz nowy V70 nadał nowy kierunek temu segmentowi, chcemy powalczyć ze stereotypami i skłonić tradycyjnych nabywców sedanów do zmiany percepcji aut kombi – mówi Mariusz Nycz, communication manager Volvo Auto Polska. Ceny nowego V70 zaczynają się od ok. 170 tys. zł.

Ze względu na specyfikę grupy docelowej kampania jest precyzyjnie targetowana. Layouty pojawią się głównie w magazynach wnętrzarskich, motoryzacyjnych, biznesowych i podróżniczych; reklamy telewizyjne będą prezentowane w kanałach tematycznych (m.in. Discovery, Animal Planet, TVN Turbo, TVN24). Kreacja została przygotowana centralnie, adaptowała ją agencja Brainshop U-Boot, za działania internetowe odpowiada K2 Internet. Planowanie i zakup mediów należały do MindShare, direct marketing – Euro RSCG Marketing House i Call Center Poland, a public relations – Euro RSCG Sensors. (MG)