Kraj

Loterię promocyjną Mastercook wspiera kampania reklamowa

Dzisiaj wystartowała loteria promocyjna marki Mastercook (FagorMastercook) - "Marzenia do spełnienia". Promocję wspiera kampania reklamowa prowadzona w telewizji (m.in.: TVN,...

Dzisiaj wystartowała loteria promocyjna marki Mastercook (FagorMastercook) – “Marzenia do spełnienia”. Promocję wspiera kampania reklamowa prowadzona w telewizji (m.in.: TVN, Polsat, TVN24, TV4, TVN Style), prasie kobiecej, wnętrzarskiej, branżowej i kulinarnej (m.in. “Dobre Rady”, “Świat Łazienek i Kuchni”, “M jak mieszkanie”, “Cztery Kąty”) oraz w internecie na stronie www.mastercook.pl, a także w portalach Onet.pl i MuratorDom, gdzie zostaną przeprowadzone akcje powiązane z tą promocją.

Kreację do kampanii prasowej przygotowała agencja Pentagon Media Team, telewizyjnej – Adwertajzing, a internetowej One2One, która odpowiada również za mechanizm loterii SMS-owej. Zakupem mediów zajęła się we własnym zakresie firma FagorMastercook.

Loteria ma dodatkowe wsparcie w punktach sprzedaży w postaci materiałów POS (m.in. ulotki, standy oraz naklejki na produktach). Spot w telewizji reklamuje płyty indukcyjne ID-64 S z linii Mastercook by Fagor, które znajdują się w zestawach promocyjnych rozpoczynającej się loterii.

Promocja Mastercook “Marzenia do spełnienia” będzie trwała do końca 2007 roku. Każdy, kto w okresie od 1 października do 31 grudnia kupi zestaw piekarnik + płyta objęty promocją, otrzyma w prezencie nowoczesny komplet garnków oraz weźmie udział w losowaniu 10 dwuosobowych wycieczek oraz 20 zestawów śniadaniowych Cafetera Italiana (by wziąć udział w promocji, należy wysłać SMS-a). W ramach promocji marketer przygotował dla konsumentów rabaty. (GH)