Kraj

Royal Unibrew wprowadza Brok i Łomżę na rynek ogólnopolski

Royal Unibrew będzie promować piwa Brok i Łomża jako marki ogólnopolskie. Właśnie przygotowaniu wsparcia tych brandów ma służyć trwający obecnie...

Royal Unibrew będzie promować piwa Brok i Łomża jako marki ogólnopolskie. Właśnie przygotowaniu wsparcia tych brandów ma służyć trwający obecnie przetarg reklamowy. Według Macieja Rybickiego, dyr. generalnego Royal Unibrew Polska, intensywnych działań marketingowych wymaga Brok, który od wielu lat nie miał m.in. ogólnopolskiej kampanii reklamowej, natomiast Łomży dzięki ostatnim projektom komunikacyjnym (autorstwa agencji Vena Art prowadzonym w ub.r. m.in. w telewizji) udało się już zaistnieć w świadomości konsumentów. Marketer zamierza także inwestować w markę premium Faxe. – Nasze badania pokazują, że pomimo braku kampanii reklamowych marka ma wysoką świadomość wśród konsumentów – mówi Maciej Rybicki. Kolejna ważna marka z portfolio – Strzelec – pozostanie marką regionalną, ale planowany jest jej relaunch. (TW)