M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nestle wprowadza na opakowaniach Princessy informacje o wartości odżywczej

Serwis Dzienny | 4 października 2007, 06:45

Nestle Polska wprowadziło do sprzedaży limitowaną wersję wafelka Princessa Choco Coco z kremem kokosowym w czekoladzie deserowej. Princessa Choco Coco...

Nestle Polska wprowadziło do sprzedaży limitowaną wersję wafelka Princessa Choco Coco z kremem kokosowym w czekoladzie deserowej. Princessa Choco Coco to pierwszy produkt z kategorii słodyczy Nestle Polska, na którym została umieszczona informacja o wskaźniku GDA (ang. Guideline Daily Amount), który jest elementem nowego, bardziej przyjaznego i zrozumiałego dla konsumentów sposobu informowania o wartości odżywczej produktu. Polskie tłumaczenie nazwy tego wskaźnika to wskazane dzienne spożycie. Oprócz standardowej informacji o wartości odżywczej produktu konsumenci będą mogli teraz sprawdzić, jaką ilość ze wskazanej dziennej porcji najważniejszych składników odżywczych pokrywa 1 porcja danego produktu.

Wprowadzenie Princessa Choco Coco do sprzedaży wspierane będzie materiałami promocyjnymi w placówkach handlowych. (MKS)

Czytaj więcej na temat: