M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sport.pl planuje promocje, mianuje dyr. wydawniczego i naczelnego

Serwis Dzienny | 4 października 2007, 06:45

Sport.pl (Agora SA) planuje dalsze działania promocyjne do końca br. Kampania ruszyła w połowie sierpnia i przyczyniła się, jak podaje...

Sport.pl (Agora SA) planuje dalsze działania promocyjne do końca br. Kampania ruszyła w połowie sierpnia i przyczyniła się, jak podaje spółka, do awansu Sport.pl w kategorii serwisów sportowych na 3. pozycję. Według informacji z Agory, na podstawie danych Megapanel PBI/Gemius z lipca br., Sport.pl odwiedziło 1,1 mln użytkowników, co stanowi wzrost o 17,4 proc. w stosunku do czerwca. - Niewątpliwie jednak przyszły rok 2008 obfitujący w wydarzenia sportowe będzie dla nas bardzo ważny. Mam nadzieję, że to właśnie Sport.pl będzie głównym dostarczycielem informacji internetowych o Euro i olimpiadzie - przekazał Artur Grochowski, który objął nowo utworzone stanowisko dyrektora wydawniczego Sport.pl.

Artur Grochowski związany jest z Agorą od 12 lat. Przez siedem lat pracował w pionie internet, m.in. jako szef sprzedaży lokalnej Gazeta.pl.

Redaktorem naczelnym Sport.pl został Marcin Gadziński. Przez ostatnie lata był korespondentem "Gazety Wyborczej" w Waszyngtonie, a wcześniej - zastępcą szefa działu sportowego "Gazety Wyborczej". W Agorze pracuje od 2000 r. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,