Kraj

PKP Intercity w najnowszej kampanii chce wzmocnić wizerunek

PKP Intercity rozpoczęło trzymiesięczną kampanię reklamową. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki, przypomnienie i podkreślenie atutów Intercity - kolei, która...

PKP Intercity rozpoczęło trzymiesięczną kampanię reklamową. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki, przypomnienie i podkreślenie atutów Intercity – kolei, która jest szybka, wygodna, przyjazna i korzystna dla pasażerów. Pierwszy etap kampanii to reklamy na billboardach w największych miastach Polski. Miesięczna kampania outdoorowa prowadzona jest pod czterema hasłami: “Dwie filiżanki… i spodek – szybko, nie tylko do Katowic”, “Dyskusje, negocjacje… i targi – korzystnie nie tylko do Poznania”, “Ploteczki o kieckach… i Sukiennice – przyjemnie nie tylko do Krakowa” oraz “Królewski sen… i pałac – wygodnie, nie tylko do Warszawy”.

Na listopad i grudzień br. zaplanowano kontynuację kampanii w prasie oraz w internecie. Kreację reklam przygotowała agencja reklamowa Just, media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Media Concept. (BG)