Kraj

Awanse w Metsa Tissue, nowa struktura działu marketingu

Robert Wieczorek, Anna Jackowicz i Dawid Stanecki z działu marketingu Metsa Tissue, producenta papierów higienicznych, awansowali w strukturach firmy, obejmując...

Robert Wieczorek, Anna Jackowicz i Dawid Stanecki z działu marketingu Metsa Tissue, producenta papierów higienicznych, awansowali w strukturach firmy, obejmując nowe stanowiska. Związane jest to z rozwojem firmy oraz zmianą struktury działu marketingu na szczeblu korporacyjnym. Departament marketingu podzielono na trzy obszary: zarządzanie marką, marketing operacyjny oraz zarządzanie produktem.

Robert Wieczorek objął stanowisko dyrektora ds. marketingu na kraje Europy Środkowej. Odpowiada m.in. za negocjacje i realizacje mediaplanów oraz budżet w regionie Europy Środkowej, zarządzanie kategorią, planowanie działań promocyjnych oraz wyznaczanie kierunków rozwoju portfolio produktów.

Anna Jackowicz została kierownikiem ds. marketingu handlowego. Odpowiada m.in. za planowanie promocji na terenie Polski, szkolenia działu sprzedaży, materiały POS, wsparcie działu zarządzania produktem, sampling, organizację eventów itp.

Dawid Stanecki jako kierownik produktu na kraje Europy Środkowej odpowiada za optymalizację portfolio produktowego firmy, tworzenie specyfikacji produktów, współpracę z dostawcami w zakresie opakowań. (BG)