Zagranica

P&G może sprzedać marki Pringles i Duracell

Procter & Gamble może sprzedać marki Pringles i Duracell - wynika z wiadomości "The Financial Times". Biznes Pringles jest wart...

Procter & Gamble może sprzedać marki Pringles i Duracell – wynika z wiadomości “The Financial Times”. Biznes Pringles jest wart ponad miliard dolarów, a Duracell około dwóch miliardów. Wśród nabywców Pringles wymienia się m.in. inwestorów finansowych Blacktone Group i Centerview Partners. Nabywcą Duracell mógłby być np. Panasonic lub fundusze private equity. Na rynku spekuluje się także o możliwości sprzedaży marki żywności dla zwierząt Iams. Osoby zbliżone do P&G mówią, że koncern nie jest zainteresowany branżami, w których osiąga wzrost organiczny mniejszy niż 4 proc. Taki wynik byłby trudny do osiągnięcia dla wszystkich tych brandów. (“Advertising Age”)