M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Jutrzenka zmieniła wizerunek czekolad Goplana

Serwis Dzienny | 4 października 2007, 06:45

Grupa Jutrzenka przeprowadziła relaunch linii czekolad Goplana, o czym wstępnie informowaliśmy w DS "MMP" 20 sierpnia br. Brand poddano całkowitym...

Grupa Jutrzenka przeprowadziła relaunch linii czekolad Goplana, o czym wstępnie informowaliśmy w DS "MMP" 20 sierpnia br. Brand poddano całkowitym zmianom. Objęły one zmianę receptur i wprowadzenie kilkunastu nowych, oryginalnych smaków, zadbano o wyższą jakość surowców. Zmianie uległa także szata graficzna opakowań. Nowe opakowania zyskały bardziej elegancki wygląd poprzez nowe logo, specjalne tłoczenia i błyszczący lakier oraz stonowaną kolorystykę. Wszystkie te działania wyrażają zmianę pozycjonowania czekolad Goplany. Nowy wizerunek marki ma nadać jej aspiracyjny charakter i pozycjonować brand wyżej niż do tej pory, zbliżając markę do segmentu premium.

Nad zmianą szaty graficznej pracowała agencja GPD wraz z działem marketingu Jutrzenki. Prawdopodobnie wkrótce ruszy nowa kampania reklamowa czekolad Goplany. Pracuje nad nią także agencja GPD oraz dom mediowy Universal McCann. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , ,