M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Maja Ostaszewska w nowej kampanii Neostrady TP

Serwis Dzienny | 5 października 2007, 06:45

Maja Ostaszewska występuje w najnowszej kampanii reklamowej usług internetowych Telekomunikacji Polskiej prowadzonej pod hasłem "Mała cena". Aktorka promuje Neostradę 2...

Maja Ostaszewska występuje w najnowszej kampanii reklamowej usług internetowych Telekomunikacji Polskiej prowadzonej pod hasłem "Mała cena". Aktorka promuje Neostradę 2 MB w okresie promocyjnym od 14,90 zł miesięcznie. Kampania obejmuje: telewizję, radio, outdoor, prasę, internet oraz materiały POS. Kreację przygotowała agencja reklamowa Testardo Red Cell, za realizację filmów odpowiadał dom produkcyjny Banana Split, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Warszawa. To pierwsza celebrity w kampanii Neostrady od czasu wykorzystywania w reklamach wizerunku Jerzego Dudka. - Osoba Ostaszewskiej jest wiarygodna, budząca ciepłe uczucia - komentuje wybór aktorki Tomasz Jędrzejczak, strategic & business development director Testardo Red Cell. Nieznany jest termin zakończenia kampanii. (KC)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,