Kraj

BĄDŹ DOSTĘPNY CAŁODOBOWO

Od grudnia spółka Communication Service oferuje firmom całodobową usługę określaną jako wirtualne biuro. Usługa ta jest rozpowszechniona w Europie Zachodniej...

Od grudnia spółka Communication Service oferuje firmom całodobową usługę określaną jako wirtualne biuro. Usługa ta jest rozpowszechniona w Europie Zachodniej i USA jako Telephone Answering Service. Korzystający z niej klient otrzymuje w centrali Communication Service własny numer, na który są przekierowywane wszystkie nieodebrane przez niego rozmowy. Operator dyżurujący w wirtualnym biurze widzi na ekranie komputera, z jaką firmą klient chce uzyskać połączenie. Operator może udzielić informacji, odebrać zamówienie lub przekierować rozmowę na podany numer telefonu komórkowego. Ostatnia możliwość jest ważna dla osób, które chciałyby zachować numer swojej komórki do celów prywatnych, a jednocześnie być w kontakcie z najważniejszymi klientami. Dzwoniąc do firmy, klient nie wie nawet, że rozmawia z operatorem zewnętrznym. Usługa jest dostępna w językach polskim i angielskim. Firma planuje także obsługę w językach: francuskim i niemieckim. Koszt skorzystania z usługi wynosi od 200 do 400 zł miesięcznie w zależności od jej charakteru. Firma nie prowadzi dużej kampanii reklamowej wirtualnego biura. Jak dotychczas była ona promowana dwa razy za pomocą tzw. wrzutek w prasie: w grudniu w “Gazecie Wyborczej” i w połowie stycznia w “Rzeczpospolitej”. Za te akcje reklamowe jest odpowiedzialna warszawska agencja AWP. Communication Service istnieje od października 1999 r. i zajmuje się głównie telemarketingiem wychodzącym, czyli dzwonieniem do klientów w imieniu firm.(PU)