Kraj

Akcję Znicz "Gazety Wyborczej" wspiera kampania promocyjna

W związku z dniem Wszystkich Świętych "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) przygotowała akcję Znicz. Od 27 października na łamach "Gazety" publikowane...

W związku z dniem Wszystkich Świętych “Gazeta Wyborcza” (Agora SA) przygotowała akcję Znicz. Od 27 października na łamach “Gazety” publikowane będą informacje dotyczące lokalnych nekropolii oraz dróg dojazdowych na cmentarze. Akcja wsparta jest promocją w radiu (Radio Zet, RMF FM, PR1, Radio Eska, stacje radiowe Agory) i telewizji (TVP, TVN, TVN24, TV4), a także autopromocją w “Gazecie Wyborczej”. Za kreację kampanii odpowiadał LightCraft. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starlink.

W sobotę w lokalnych wydaniach dziennika pojawił się “Spacerownik” – przewodnik po najważniejszych zabytkowych cmentarzach danego miasta przygotowany przez lokalne redakcje “Gazety”. W następnych dniach ukażą się informacje o objazdach krajowych oraz o organizacji komunikacji miejskiej 1 listopada (w wydaniach lokalnych). (KC)