Kraj

Grey Worldwide Warszawa zajmie się kreacją działań dla Pringles

Procter & Gamble zamierza mocno inwestować w działania marketingowe związane ze wsparciem ponownie debiutującej marki chipsów Pringles. Koordynatorem działań jest...

Procter & Gamble zamierza mocno inwestować w działania marketingowe związane ze wsparciem ponownie debiutującej marki chipsów Pringles. Koordynatorem działań jest P&G Genewa. Jak przekazała Małgorzata Mejer, PR manager polskiego P&G, Pringles będą przede wszystkim wspierane działaniami BTL i promocyjnymi oraz innego rodzaju działaniami skierowanymi na handel. Nie ujawniła szczegółów kampanii ATL. Wiadomo jednak, że kreacją zajmie się agencja Grey Worldwide Warszawa. Budżet mediowy koordynuje dom mediowy MediaCom Warszawa.

Małgorzata Mejer powiedziała, że koncern ma duże plany wobec marki i chce, aby zdobyła ona znaczny udział w rynku. Pringles to marka premium (duże opakowanie chipsów kosztuje ponad 7 zł). Ponowne wprowadzenie marki na rynek polecił firmie North Coast, która zajmuje się dystrybucją produktu. North Coast jest spółką giełdową, zajmuje się przede wszystkim dystrybucją włoskich specjałów spożywczych. Jej portfolio składa się wyłącznie z produktów premium. Globalne roczne obroty Pringles wynoszą 1,3 mld dol. (MKS)