Kraj

Rada Reklamy poszerza komunikację o tytuły prasowe

Rada Reklamy, zajmująca się samoregulacją reklamową, poszerza zakres projektu komunikacyjnego promującego jej działalność. Oprócz witryn internetowych, wykorzystanych w pierwszej fazie...

Rada Reklamy, zajmująca się samoregulacją reklamową, poszerza zakres projektu komunikacyjnego promującego jej działalność.

Oprócz witryn internetowych, wykorzystanych w pierwszej fazie kampanii reklamowej, obecnie reklamy zaczną się pojawiać w prasie. Chodzi przede wszystkim o wydawnictwa wspierające ideę samoregulacji reklamowej w Polsce. Na początku reklamy zostaną opublikowane przez SP “Polityka” w tygodnikach “Polityka” i “Forum”. Później pojawią się prawdopodobnie w tytułach należących do Agory i G+J.

Kampania reklamowa ma charakter ciągły, bez zaplanowanego terminu jej zakończenia. Za kreację odpowiada agencja San Markos. Za negocjacje z mediami, które użyczają swojej przestrzeni reklamowej bezpłatnie, odpowiada Rada Reklamy we własnym zakresie. (JP)