Kraj

Sara Lee wyda na relaunch Primy 6 mln zł

Firma Prima - Sara Lee Coffee and Tea Poland SA należąca do koncernu Sara Lee International postanowiła przeprowadzić relaunch swojej...

Firma Prima – Sara Lee Coffee and Tea Poland SA należąca do koncernu Sara Lee International postanowiła przeprowadzić relaunch swojej marki Prima.

Jego celami są: odświeżenie i odmłodzenie wizerunku marki, powiększenie grona jej użytkowników, wzrost sprzedaży oraz udziałów rynkowych produktów marki Prima. Jak twierdzi Tomasz Szymczak, dyrektor generalny Prima – Sara Lee Coffee and Tea Poland, firma na relaunch marki wyda 6 mln zł.

Rusza właśnie kampania reklamowa pod hasłem “Gdzie kawa… tam rozmowa” w telewizji (spoty i sponsoring wybranych programów), na outdoorze (billboardy) i w prasie przygotowana przez Grey Worldwide Warszawa i Media Direction OMD.

Nową szatę graficzną Primy Finezji, Primy Rumby, Primy Impresji oraz bezkofeinowej Primy Relax zaprojektowała agencja Dragon Rouge.

Obecnie kawa Prima jest wiceliderem wśród kaw mielonych (16,5 proc. ilościowo), które stanowią 90 proc. sprzedaży firmy, kawa rozpuszczalna to 10 proc. Produkty Primy są pozycjonowane w średnim segmencie cenowym i konkurują z Tchibo Family oraz Maxwell House (Kraft Foods).

Sara Lee International, która przejęła Primę w 2002 r., to jedna z trzech największych firm kawowych na świecie. Obecnie dostarcza na polski rynek ok. 15 tys. ton kawy rocznie. (MB)