Przetargi

Trwa regionalny przetarg na markę Fastum, startują w nim polskie agencje

Berlin-Chemie prowadzi regionalny przetarg strategiczno-kreatywny dotyczący dostępnego bez recepty żelu przeciwbólowego Fastum. Przetarg jest koordynowany przez berlińską centralę firmy, bierze...

Berlin-Chemie prowadzi regionalny przetarg strategiczno-kreatywny dotyczący dostępnego bez recepty żelu przeciwbólowego Fastum. Przetarg jest koordynowany przez berlińską centralę firmy, bierze w nim udział kilka polskich agencji, ale są do niego zaproszone agencje także z innych krajów, m.in. z Węgier.

Jest to już drugie podejście w kwestii wyboru agencji do regionalnej obsługi Fastum – pierwszy przetarg rozpisany w lipcu nie doprowadził do wyłonienia zwycięzcy.

W Polsce kreację dla marki Fastum przygotowywała ostatnio agencja ID Advertising.

Jednocześnie w Polsce rozstrzygany jest przetarg na obsługę mediową tego producenta leków. Obecnie media dla Berlin-Chemie planuje i kupuje dom mediowy PanMedia Western. Pod koniec 2006 r. utrzymał on po przetargu obsługę tej firmy w br. (AMS, PM)