Kraj

Dragon Rouge realizuje projekty dla marek Posti i Prima

Dragon Rouge stworzyła nowe opakowania dla linii gatunkowych herbat Posti. Projekt ten jest kolejnym krokiem w ramach budowy nowego, bliskiego...

Dragon Rouge stworzyła nowe opakowania dla linii gatunkowych herbat Posti. Projekt ten jest kolejnym krokiem w ramach budowy nowego, bliskiego konsumentowi wizerunku Posti. Prace projektowe poprzedziła analiza strategiczna, badania konsumenckie i budowa architektury marki dla całego portfolio. Dragon Rouge jest również autorem nowego pozycjonowania i identyfikacji wizualnej tej marki. Koneserska linia herbat o wysokiej jakości jest propozycją Posti z wyższej półki cenowej i jakościowej. Opakowania gatunkowych herbat czarnych (Yunan, Madras, Assam, Ceylon, Chińska oraz Earl Grey) silnie podkreślają pochodzenie herbaty i konkretnych jej gatunków. Regionalizm, orientalizm, a jednocześnie charakter premium uzyskany został poprzez silne wyeksponowanie wschodnich motywów, a w przypadku Earl Grey motywu kojarzącego się z kolebką herbaty aromatyzowanej bergamotką.

Jednocześnie firma zrealizowała projekt dla marki Cafe Prima z portfolio Sara Lee Coffee and Tea Poland, polegający na jego odświeżeniu. Zmianie uległa szata graficzna czterech kaw: Primy Finezji, Primy Rumby, Primy Impresji i bezkofeinowej Primy Relax. Zmiana opakowania jest elementem relaunchu marki Prima. Marketer zamierza w ten sposób celu odmłodzić wizerunek marki, także powiększyć grupę konsumentów i spowodować wzrost jej udziałów i sprzedaży. Każde opakowanie ma obecnie większe, bardziej widoczne logo. Autorem projektów wszystkich opakowań jest agencja Dragon Rouge. (MKS)