Kraj

TP SA przygotowuje projekt wizerunkowy z udziałem gwiazd

Po bankach i instytucjach finansowych moda na wykorzystanie celebrities zapanowała wśród telekomów. Polkomtel korzysta z popularności Edyty Jungowskiej, reklamując ofertę...

Po bankach i instytucjach finansowych moda na wykorzystanie celebrities zapanowała wśród telekomów. Polkomtel korzysta z popularności Edyty Jungowskiej, reklamując ofertę dla kobiet Cafe Plus, natomiast Telekomunikacja Polska SA w reklamach Neostrady korzysta z wizerunku Mai Ostaszewskiej.

Jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, TP szykuje też nowy projekt wizerunkowy z udziałem gwiazd ekranu. Będą występowały w nim pary: Krystyna Janda z córką Marią Seweryn, Katarzyna Figura z córką Koko Claire Figura-Schoenhals oraz Edward Lubaszenko z synem Olafem Lubaszenką.

Kampania, która ma ruszyć niebawem, ma promować wizerunek TP jako firmy odpowiedzialnej społecznie (działania z zakresu CSR – Corporate Social Responsibiity), a komunikacja skupiać się będzie na pokazywaniu wartości rodzinnych (stąd pomysł na duety rodzinno-aktorskie). Projekt dotyczy działalności Fundacji Grupy TP (działań stricte wizerunkowych operator nie prowadził od dawna).

Kampanię przygotowała agencja Testardo Red Cell. Oprócz wspomnianej kampanii Neostrady TP SA prowadzi równolegle silną kampanię promującą ofertę swoich planów taryfowych telefonii stacjonarnej – to realizacja autorstwa agencji Euro RSCG Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów dla TP zajmuje się Initiative Warszawa. (MB)