Kraj

Nowa kampania Volkswagena ma zmienić wizerunek tej marki

Do końca listopada br. potrwa kampania wizerunkowa Volkswagena (Kulczyk Tradex) pod hasłem "Tylko tyle. Warte aż tyle". Celem kampanii jest...

Do końca listopada br. potrwa kampania wizerunkowa Volkswagena (Kulczyk Tradex) pod hasłem “Tylko tyle. Warte aż tyle”. Celem kampanii jest zmiana postrzegania Volkswagena jako marki droższej i z gorszym wyposażeniem standardowym w porównaniu z konkurencją. Obecnie dostępne na rynku modele VW mają lepsze niż dotąd wyposażenie standardowe oraz niższą cenę. Dodatkowo kampania informuje o nowej ofercie VW dotyczącej pakietów wyposażenia dostępnych dla modeli: Polo, Golf, Jetta i Touran.

Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Media Concept, a jej kreację przygotowała agencja reklamowa Just. Kampania obejmuje stacje telewizyjne i prasę (dzienniki, tygodniki opinii, magazyny motoryzacyjne, dzienniki regionalne). Jej wsparciem są działania out of home na stacjach benzynowych oraz wyświetlaczach bankomatów.

Dodatkowo na potrzeby kampanii powstała specjalna strona internetowa www.vwkonfigurator.pl przygotowana przez agencję interaktywną Conecto. Strona ułatwia klientom wybór konkretnych elementów wyposażenia oraz daje możliwość indywidualnego konfigurowania każdego auta. Celem akcji jest wzrost liczby klientów, w tym przede wszystkim osób młodych i aktywnych. (BG, GHM)