Kraj

Hint Intermedia przygotowała kampanię Nudli Knorra

Marka Knorr Nudle (Unilever Polska) rozpoczęła nową akcję promocyjną o nazwie Smakowisko. Akcję wspiera kampania reklamowa w mediach: radiu (m.in....

Marka Knorr Nudle (Unilever Polska) rozpoczęła nową akcję promocyjną o nazwie Smakowisko. Akcję wspiera kampania reklamowa w mediach: radiu (m.in. Radio Eska, Radiostacja, Radio Bis), telewizji (m.in. TVN Siedem, 4fun.TV, Viva, MTV), internecie (m.in. Gadu-Gadu, portale młodzieżowe) oraz na stronie www.knorrnudle.pl, która jest głównym medium kampanii. Działania wspiera marketing szeptany. Na stronie WWW odbywa się konkurs, który polega na jak najszybszym odnalezieniu różnic między dwoma obrazkami związanymi bezpośrednio z promowanymi smakami. Nagrodami w konkursie są bony towarowe do Empiku (za 600 zł) wraz z zestawem zupek Knorr Nudle.

Kampania przebiega pod hasłem “Obczaj te smaczki!”. Za koncepcję kreatywną i graficzną kampanii, jej mechanizm konkursowy na stronie oraz za produkcję serwisu internetowego WWW odpowiada agencja Hint Intermedia. Za działania marketingu szeptanego odpowiada agencja Heureka, a za zakup mediów dom mediowy PHD. Kampania zakończy się w pierwszym tygodniu grudnia. (GHM)