M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Merlin.pl prowadzi kampanię reklamową nowego działu - prezenty

Serwis Dzienny | 7 listopada 2007, 06:45

Sklep internetowy Merlin.pl prowadzi kampanię reklamową promującą nowy dział o nazwie merlinprezenty. Oferuje on ponad 10 tys. produktów i podzielony...

Sklep internetowy Merlin.pl prowadzi kampanię reklamową promującą nowy dział o nazwie merlinprezenty. Oferuje on ponad 10 tys. produktów i podzielony jest na kilka kategorii, m.in.: według osób, które mają być obdarowane (np.: dziecko, żona, mąż, babcia) lub okazji (np.: urodziny, chrzest, ślub).

Działania reklamowe przebiegają pod hasłem: "Szukasz prezentu? Znajdziesz go na Merlin.pl" i objęły telewizję (m.in. TVN, Polsat) oraz internet (portale internetowe: Interia.pl, Onet.pl, WP.pl), a także Gadu-Gadu oraz sieci AdNet i IDMnet.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Zero7, a media kupił dom mediowy Mediaedge:cia. Kampania potrwa do 2 grudnia. Dział merlinprezenty wystartował oficjalnie 2 listopada. Obecnie Merlin.pl testuje dwa nowe działy - merlinbeauty i merlindom. (GHM)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,