Kraj

Nordea BP promuje rachunek eFirma

Rozpoczęła się kampania reklamowa rachunku eFirma Nordea Bank Polska. Grupę odbiorczą stanowią przedsiębiorcy z sektora MSP oraz osoby planujące rozpoczęcie...

Rozpoczęła się kampania reklamowa rachunku eFirma Nordea Bank Polska. Grupę odbiorczą stanowią przedsiębiorcy z sektora MSP oraz osoby planujące rozpoczęcie działalności gospodarczej.

Przekaz wykorzystuje tytuł “Najlepszego banku dla firm” przyznany przez magazyn “Forbes” oraz eksponuje korzyści kosztowe związane z korzystaniem z rachunku firmowego.

Planowana na pięć tygodni kampania obejmuje insert w “Gazecie Wyborczej”, mailing do potencjalnych klientów oraz bannery w popularnych portalach internetowych.

– Zdecydowaliśmy się na nasilenie aktywności reklamowej banku w okresie jesiennym – mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji Nordea BP. – Równolegle prowadzone są kampanie: produktów oszczędnościowych, kredytów hipotecznych oraz rachunku eFirma. Efektem jest wzmocnienie promocji marki Nordea.

Za kreację online odpowiadała agencja interaktywna WonderHouse, media na potrzeby kampanii zaplanował MPG. (KC)