Kraj

"Reader's Digest" przyznał certyfikaty Produkt Roku 2007

Miesięcznik "Reader's Digest" po raz trzeci przyznał certyfikaty Produkt Roku. Certyfikaty z godłem Produkt Roku 2007 w 36 kategoriach otrzymały...

Miesięcznik “Reader’s Digest” po raz trzeci przyznał certyfikaty Produkt Roku. Certyfikaty z godłem Produkt Roku 2007 w 36 kategoriach otrzymały firmy, których produkty były najchętniej kupowane przez czytelników miesięcznika.

Wśród laureatów znalazły się następujące produkty i marki: Acard, Actimel, AIG Bank, Allertec, Aloes, Amica, Avon, Beko, Biovital, Blend-a-Med, Canon, Centrum, Dębica, Dove, Dulux, Era, Gripex, Homeovox, ING Bank Śląski, Knorr, Kujawski, L’Oreal, Nissan Micra, Nivea, Nokia, Philips, Pioneer Pekao, PKO BP, Pekao SA, PZU, Rama, Rutinoscorbin, Sony, Timotei, Trilac, Visa, Visine, Winiary.

Dodatkowo przyznano certyfikat w kategorii Supermarket Roku. Otrzymała go sieć Tesco, którą wybrało 40 proc. respondentów.

– W ostatnich latach prawidłowością staje się, że klienci częściej wybierają produkty polecane przez innych konsumentów. Jest to ważne, tym bardziej że godło Produkt Roku jest przyznawane przez grupę najbardziej wiarygodną pod kątem oceny wartości i przydatności danego produktu. Konsumenci traktują taki symbol jako obietnicę wysokiej jakości produktu, któremu można zaufać. Jest to silna rekomendacja podczas zakupów – wyjaśnia Paweł Sztark, odpowiedzialny za badanie Produkt Roku 2007. Badanie Produkt Roku 2007 przeprowadzono na próbie 500 osób. (MKS)