Kraj

ElektroEko promuje oddawanie do sklepu zużytych świetlówek

Wystartowała druga edycja kampanii edukacyjnej Organizacji Odzysku Zużytego Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego ElektroEko. Pod hasłem "Chroń je, jeśli kochasz... zużyte...

Wystartowała druga edycja kampanii edukacyjnej Organizacji Odzysku Zużytego Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego ElektroEko. Pod hasłem “Chroń je, jeśli kochasz… zużyte świetlówki oddaj do sklepu” trwają ogólnopolskie działania mające na celu motywowanie Polaków, aby zużyte świetlówki oddawali do sklepów. Główny przekaz zawiera informacje o właściwych zasadach postępowania ze zużytymi świetlówkami oraz wyjaśnia, dlaczego mogą one być zagrożeniem dla środowiska.

Kampania obejmuje outdoor (billboardy w 20 miastach Polski), prasę (“Gazeta Wyborcza”, “Metro”, “Newsweek”, “Tele Tydzień”) oraz działania online (m.in. strona www.zuzyteswietlowki.pl). Aktywności BTL oparte są na współpracy z największymi sieciami handlowymi (m.in. IKEA, Tesco oraz Leroy Merlin). W sieciach dystrybuowane będą ulotki, plakaty edukacyjno-informacyjne, naklejki podłogowe oraz wobblery.

Za realizację kampanii i zakup mediów odpowiada agencja Adliner, wsparciem PR zajmuje się agencja Multi Communications, a stronę WWW przygotowała agencja Market Intelligence. Kampania potrwa do połowy grudnia br. Kolejne działania promujące ideę kampanii planowane są w przyszłym roku. (KC)