Zagranica

Times Online realizuje serial TV i microsite dla wielbicieli wina

Times Online przygotował serial telewizyjny w internecie oraz microsite o nazwie Wine & Dine, który promuje wśród czytelników członkostwo w...

Times Online przygotował serial telewizyjny w internecie oraz microsite o nazwie Wine & Dine, który promuje wśród czytelników członkostwo w Sunday Times Wine Club. Serwis zawiera informacje o charakterze edukacyjnym dotyczące kryteriów wyboru wina oraz jego łączenia z konkretnymi potrawami. Serial telewizyjny, który będzie dostępny online, poprowadzi Peter Richards, krytyk winiarski. Każdy epizod ma być związany z doborem win, począwszy od przystawek, przez dania główne, a skończywszy na deserach i serach. Użytkownicy będą mogli zamawiać wina za pośrednictwem serwisu oraz znajdą na nim przepisy na poszczególne dania. Kontent ma zawierać także informacje o poszczególnych szczepach winogron oraz rocznikach win. Istotną częścią projektu jest wirtualny sommelier, który ma rekomendować wina wedle wielu kryteriów, m.in. przedziałów cenowych, ich typów i smaków, doboru do jedzenia i indywidualnych gustów użytkowników. Serwis będzie intensywnie promowany także za pomocą konkursów, w których do wygrania będzie pobyt w luksusowym hotelu (chodzi o La Manoir należący do Raymonda Blanca), ekskluzywne gadżety winiarskie (np. wine cooler firmy Divertimenti wart 800 funtów) czy degustacja win organizowana dla zwycięzcy i jego 20 przyjaciół u niego w domu. Według Zacha Leonarda, digital media publishera w Times Media, inwestycja w projekt jest konsekwencją obserwacji, iż wielu konsumentów czerpie wiele satysfakcji z picia wina, ale nie ma o nim zielonego pojęcia. Chce jednocześnie walczyć z wieloma stereotypami, jakie narosły wokół tego trunku oraz proponować praktyczne wskazówki dotyczące rynku wina. (“BrandRepublic”)