Kraj

Interia.pl inwestuje w gry społecznościowe i reklamę

Portal Interia.pl wprowadził na rynek internetową grę Arthic na platformie www.arthic.com. Gra jest zapowiadanym wcześniej produktem o charakterze globalnym i...

Portal Interia.pl wprowadził na rynek internetową grę Arthic na platformie www.arthic.com. Gra jest zapowiadanym wcześniej produktem o charakterze globalnym i jest to pierwsza polska gra MMOG (massive multiplayer online game). Arthic rozwija koncepcję tworzenia społeczności w rzeczywistości wirtualnej oraz komunikację z użytkownikami z całego świata. Gra została wykonana przy współpracy z firmą SoDigital, a w jej produkcji uczestniczyli również twórcy z innych krajów. Interia.pl zamierza zarabiać na grze poprzez mikropłatności oraz reklamie na stronie WWW. Światowa promocja Arthic rozpocznie się na początku 2008 r. Interia nie wyklucza, że w przypadku sukcesu online prowadzone będą prace nad jej wersją pudełkową. Portal już niedługo zaprezentuje własną platformę dla graczy o nazwie Gameboard.pl.

W połowie listopada br. rozpocznie się kampania reklamowa portalu pod hasłem: “Interia.pl – Las Vegas wśród portali”, w której wykorzystane zostaną: telewizja (m.in. TVP1, TVP2), radio, prasa, internet i outdoor. Projekt zostanie przygotowany we własnym zakresie przez portal. (GHM)