M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ambra wprowadza markę Cin & Cin do segmentu win stołowych

Serwis Dzienny | 9 listopada 2007, 06:45

Producent i dystrybutor alkoholi Ambra SA, właściciel marki Cin & Cin, która do tej pory była obecna w segmencie wermutów...

Producent i dystrybutor alkoholi Ambra SA, właściciel marki Cin & Cin, która do tej pory była obecna w segmencie wermutów i win musujących, wprowadza ją w segment win stołowych - do sprzedaży trafiło wino Cin & Cin Baci D'Italia w dwóch wersjach: Rosso (czerwone) i Bianco (białe). Jest to wino włoskie (tam butelkowane) w cenie ok. 15 zł butelkę.

- W ten sposób wzmacniamy włoski charakter naszej marki. Chcemy kreować markę Cin & Cin jako premium - mówi Wojciech Czuk, dyrektor marketingu Ambry. - Cin & Cin to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek na rynku wina. Jest pierwszą pod względem udziałów ilościowych, drugą pod względem udziałów wartościowych w wermutach, a trzecią pod względem sprzedaży wśród win musujących. Wzrost segmentu win musujących jest nieznaczny, segment win stołowych, który jest największy, rośnie zaś bardzo dynamicznie.

Wprowadzeniu nowego produktu na rynek towarzyszą liczne promocje sprzedażowe. Jak mówi Czuk, Ambra w pierwszej kolejności liczy na konsumentów, którzy już zaufali marce. Przy launchu nowego produktu Ambra współpracuje z agencją 180° Public Relations (grupa Leo Burnett Warszawa). Ambra przygotowała też specjalną cross-promocję z Unilever Polska - do opakowań Cin & Cin Baci D'Italia dołączane są włoskie sosy Knorra.

Według danych ACNielsen (za okres czerwiec 2006 - maj 2007 r.) wina stołowe stanowią ok. 3,5 proc. polskiego rynku alkoholi, wina musujące - 1,2 proc., a wermuty - 1 proc. Prawie 54 proc. stanowi piwo, wódka - 39 proc. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,