M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Scholz & Friends stworzyła dział interactive

Serwis Dzienny | 6 grudnia 2007, 06:45

W agencji reklamowej Scholz & Friends powstał dział interactive. Piotr Batogowski, dyr. generalny agencji, nie wyklucza jednak, że w przyszłości...

W agencji reklamowej Scholz & Friends powstał dział interactive. Piotr Batogowski, dyr. generalny agencji, nie wyklucza jednak, że w przyszłości w miarę rozwoju biznesu dział zostanie wyodrębniony jako osobna spółka. Obecnie dział pracuje głównie dla klientów S&F (m.in. Mercedes, Tchibo), ale jest też realizowany pierwszy projekt zewnętrzny - agencja wygrała konkurs ofert na internetowy projekt Inteligo.

Dział obecnie jest dwuosobowy, zarządza nim Roch Kudła (wcześniej w TVP - kierownik ds. programowych, a także redaktor i wydawca serwisu iTVP), Michał Olkowski (wcześniej w Pracuj.pl) został web designerem. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,