Kraj

Biuro Marketingu i Promocji TVP wzmocni dział strategiczno-badawczy, skoncentruje się na promocji marki TVP

Alina Lempa, która powróciła po ponad roku na stanowisko dyrektora Biura Marketingu i Promocji TVP, zapowiada zmiany w strukturze tego...

Alina Lempa, która powróciła po ponad roku na stanowisko dyrektora Biura Marketingu i Promocji TVP, zapowiada zmiany w strukturze tego działu. – Biuro ma strukturę sprzed czterech lat i trzeba ją zmodernizować – uważa Alina Lempa.

W pierwszej kolejności wzmocniony ma zostać dział strategiczno-badawczy, który prawdopodobnie nadzorować będzie Stanisław Nowak, jeden z zastępców dyrektora BMiP. Trwają prace nad strategią marketingową TVP na 2008 r.

W nowej polityce komunikacyjnej nacisk położony będzie na promocję marki TVP. W 2008 r. prócz wsparcia brandu TVP Alina Lempa zapowiada wspieranie wybranych, ściśle wyselekcjonowanych pozycji programowych, ale tylko takich, które podkreślać będą unikatowy profil danej anteny. – Chcemy w komunikacji wyraźniej podkreślić informacyjno-publicystyczny charakter TVP1, rozrywkowo-serialowy TVP2 i unikatową formułę kanałów tematycznych. Ostateczne decyzje dotyczące formuły komunikacji jeszcze nie zapadły – mówi Alina Lempa. (PM)