M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mikołajowy konwój, Kayah i limitowane butelki w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli

Serwis Dzienny | 6 grudnia 2007, 06:45

Coca-Cola Poland Services rozpoczęła świąteczne działania promocyjno-reklamowe pod hasłem "Święta po radosnej stronie życia" wpisujące się w globalną kampanię "Witaj...

Coca-Cola Poland Services rozpoczęła świąteczne działania promocyjno-reklamowe pod hasłem "Święta po radosnej stronie życia" wpisujące się w globalną kampanię "Witaj po radosnej stronie życia". Na tegoroczne świąteczne działania składa się promocja konsumencka, kampania reklamowa i eventy prowadzone w największych miastach Polski.

Promocja świąteczna organizowana jest w tym roku z Polską Akcją Humanitarną. Kupno napoju Coca-Cola, Coca-Cola Light, Fanta i Sprite i wysłanie kodu z promocyjnej zakrętki wspierają akcję "Pajacyk". Promocję wspierają spoty TV. Przygotowano również specjalną świąteczną edycję aluminiowych butelek Coca-Coli dostępnych w takich sklepach, jak: Alma, Piotr i Paweł, Bomi oraz na wybranych stacjach BP. Dodatkowo aluminiowe butelki z podpisami gwiazd z wytwórni Kayax oraz samej Kayah będzie można kupić na specjalnej charytatywnej aukcji internetowej (na Allegro i na stronach www.pajacyk.pl i www.coke.pl). Pieniądze z niej również zostaną przekazane na wsparcie akcji "Pajacyk".

Nowością w tym roku będą 60-sekundowe spoty reklamowe, których emisja odbędzie się w Wigilię i święta. Niezależnie od TV kampania prowadzona jest w kinie i na outdoorze. Kampania outdoorowa wspiera cykl eventów świątecznych w największych miastach Polski. Ich główną atrakcją są czerwone ciężarówki Coca-Coli, które przyjeżdżają do Polski specjalnie z tej okazji. Gwiazdą wszystkich eventów będzie Kayah, która w tym roku wykonuje świąteczną piosenkę Coca-Coli. W ciężarówkach będzie możliwość nagrania kolęd i wysłania ich do najbliższych. Kampanię świąteczna przygotowały agencja Publicis (kreacja) i dom mediowy Starcom, działania internetowe nadzoruje agencja K2 Internet, za eventy i konwój świąteczny odpowiada agencja AlterArt. Działania PR prowadzi Edelman Polska i agencja CIC. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,