Agora SA podpisała umowę na wyłączność z serwisem społecznościowym Bebo. Polska wersja językowa dostępna jest pod adresem www.bebo.gazeta.pl. Za pomocą...
Agora SA podpisała umowę na wyłączność z serwisem społecznościowym Bebo. Polska wersja językowa dostępna jest pod adresem www.bebo.gazeta.pl. Za pomocą tego serwisu użytkownicy mogą tworzyć własne profile i grupy znajomych oraz dzielić się z przyjaciółmi zdjęciami, treściami rozrywkowymi i muzyką. Jak powiedział Tomasz Józefacki, dyrektor pionu internet Agory, decyzja o współpracy ma wiele zalet, ponieważ dzięki niej powstał serwis obecny i dobrze znany na zagranicznych rynkach, gdzie mieszkają Polacy, szczególnie w Wielkiej Brytanii i Irlandii.
- Poza tym bardzo podoba nam się podejście etyczne Bebo do tworzenia serwisu oraz potencjał reklamowy, jaki niesie nasza współpraca. Zamierzamy zaoferować reklamodawcom niekonwencjonalne metody dotarcia do użytkowników, w czym pomoże nam kontekst multimedialny Bebo - dodał.
Polski serwis Bebo jest skierowany do odbiorców z grupy wiekowej 15-30 lat, ze szczególnym uwzględnieniem użytkowników w wieku 15-25 lat. Znajdą się w nim lokalne i globalne treści wideo dostarczane przez Agorę i jej partnerów oraz partnerów medialnych Bebo, m.in.: BBC, CBS, Endemol, MTV i Yahoo!. Nie ujawniono, na jaki okres została zawarta umowa między Agorą i Bebo, nieznana jest też wartość transakcji. Bebo dostarcza pełną wersję swojej sieci społecznej w polskiej wersji językowej i zajmuje się rozwojem platformy. Agora odpowiada za sprzedaż powierzchni reklamowej i promocję wspólnego serwisu w Polsce. Wydawca nie zamierza rozpoczynać odrębnej kampanii reklamowej dla serwisu, będzie jednak wykorzystywał jego potencjał, wplatając Bebo we wszystkie swoje aktywności. (GHM)
Czytaj więcej na temat: Agora SA, MTV, Yahoo!, BBC, CBS, Endemol, Józefacki Tomasz, Bebo