M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Graal prowadzi pierwszą w historii kampanię; wkrótce przetarg marki Super Fish

Serwis Dzienny | 6 grudnia 2007, 06:45

Graal, producent konserw rybnych, rozpoczął pierwszą w swej historii kampanię wizerunkową. Jej autorem jest agencja MI Polska. Kampania "Graal -...

Graal, producent konserw rybnych, rozpoczął pierwszą w swej historii kampanię wizerunkową. Jej autorem jest agencja MI Polska. Kampania "Graal - łatwo złapać ten smak" ma wzmocnić znajomość marki wśród konsumentów. Potrwa w 11 stacjach TV do połowy grudnia br. Graal wyda na nią 3,5 mln zł, czyli dwuletni budżet całej branży przetwórstwa rybnego. Założenia strategiczne reklamy przygotowała firma Cefalis Marka Sołtyka, który obecnie jest dyr. marketingu firmy Graal, a wcześniej był konsultantem strategicznym firm Kamis i Top 2000 oraz odpowiadał za stworzenie marki Jan Niezbędny firmy Pack Plast i za wprowadzenie Absolut Vodka po rozpadzie firmy dystrybucyjnej Seagram.

Marek Sołtyk powiedział, że w przyszłym roku Graal będzie wspierał reklamowo dwie marki - Graal (w okresie świąt wielkanocnych powtórzy obecnie trwającą kampanię) oraz Super Fish, którą przejął w tym roku. W związku z tym na początku 2008 r. rozpocznie się przetarg reklamowy marki Super Fish. Mają w nim wziąć udział trzy agencje, w tym MI Polska i agencja sieciowa. Niewykluczone, że w przyszłym roku Graal będzie także poszukiwał domu mediowego. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,