Kraj

Małopolska w kampanii namawia do liczenia owczarków podhalańskich

Urząd Marszałkowski woj. małopolskiego rozpoczął zimową promocję swojego regionu. Telewizyjnej kampanii reklamowej regionu pod hasłem "Małopolska... idą ferie" towarzyszy akcja...

Urząd Marszałkowski woj. małopolskiego rozpoczął zimową promocję swojego regionu. Telewizyjnej kampanii reklamowej regionu pod hasłem “Małopolska… idą ferie” towarzyszy akcja liczenia owczarków podhalańskich.

W jej ramach powstał serwis internetowy www.visit.malopolska.pl, w którym znajdują się o informacje o regionie, jego atrakcjach, informacje o tym, skąd się wzięły owczarki, kto i dlaczego pierwszy je policzył. Osoby biorące udział w akcji mogą podawać liczby znalezionych owczarków w specjalnej rubryce na stronach serwisu. Po trzech dniach jego funkcjonowania wpisano ponad 3 tys. psów tej rasy.

Urząd Marszałkowski woj. małopolskiego po raz pierwszy prowadzi tego rodzaju akcję. – Owczarek podhalański jest już symbolem Małopolski, jest ściśle kojarzony z naszym regionem. Chcemy jednak, by stał się ikoną i emblematem tych okolic, przewodnikiem po Małopolsce – mówi Katarzyna Piszczkiewicz, kierownik biura promocji UM woj. małopolskiego.

Owczarek podhalański jest też “twarzą” najnowszej kampanii Małopolski. Reklamy emitowane są w kanałach grupy TVN do 18 grudnia br. Ich wsparciem jest kampania w internecie, która potrwa do końca stycznia przyszłego roku. Na początku przyszłego roku wystartują też działania BTL na terenie regionu oraz w woj. mazowieckim i śląskim. Celem kampanii jest promocja regionu oraz zachęcenie do spędzenia ferii zimowych właśnie w Małopolsce.

Kreację reklam przygotowało biuro promocji UM, media do niej zaplanowała i kupiła agencja Marketing Plus. (BG)